Jump to content
UnevenEdge
That_One_Guy

BTS from a Karate movie I just filmed

Recommended Posts

59 minutes ago, That_One_Guy said:

I wonder what happened next

I still haven't seen the rest of it. I want to badly

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, Poof said:

I still haven't seen the rest of it. I want to badly

I really want to see the whole thing. I wonder how much it costs. Brazzers is prime rib that shit ain't free

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
4 hours ago, That_One_Guy said:

I really want to see the whole thing. I wonder how much it costs. Brazzers is prime rib that shit ain't free

A lot of work goes into those features

Where when can I see your karate movie?

Edited by Poof
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Poof said:

A lot of work goes into those features

Where when can I see your karate movie?

Oh no doubt they definitely work hard. Props to them.

As far as when and where you can see it, it's gonna be in post for about a month. It's a short (about 2 minutes in fact) but it's non stop action and it looks bad ass! Idk what she (the woman in the clips) plans to do with it when it's finished, but as long as she doesn't immediately put it in the festival circuit i should be able to share it here. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, That_One_Guy said:

Oh no doubt they definitely work hard. Props to them.

As far as when and where you can see it, it's gonna be in post for about a month. It's a short (about 2 minutes in fact) but it's non stop action and it looks bad ass! Idk what she (the woman in the clips) plans to do with it when it's finished, but as long as she doesn't immediately put it in the festival circuit i should be able to share it here. 

I bet she just wants to show that she can do action scenes

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Poof said:

I bet she just wants to show that she can do action scenes

You scare me sometimes. It's like you're psychic. That's pretty much what it is. Nobody was putting her in films so she just wanted to do something. She took serious initiative. Wrote the script, trained me, hired a crew, and shot the thing in just two weeks.im super proud of her, and i seriously want her to look good in it. Plus I've never done a fight scene before

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, That_One_Guy said:

You scare me sometimes. It's like you're psychic. That's pretty much what it is. Nobody was putting her in films so she just wanted to do something. She took serious initiative. Wrote the script, trained me, hired a crew, and shot the thing in just two weeks.im super proud of her, and i seriously want her to look good in it. Plus I've never done a fight scene before

Shorts are typically either just to showcase ability or it's an idea the creator doesn't or can't develop into a full feature but is too nifty to abandon completely. So I pretty much had a 50/50 chance of being right.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Poof said:

Shorts are typically either just to showcase ability or it's an idea the creator doesn't or can't develop into a full feature but is too nifty to abandon completely. So I pretty much had a 50/50 chance of being right.

No but this isn't the first time you've been very right about something lmao it's weird. What's your iq? Are you like a genius or some shit?

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, That_One_Guy said:

No but this isn't the first time you've been very right about something lmao it's weird. What's your iq? Are you like a genius or some shit?

:$ awe I don't think so. I'm probably just above average. I tested into some gifted classes in middle school but I felt like the dumbest one in there and was treated like it. But thanks for asking and making me smile.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Poof said:

:$ awe I don't think so. I'm probably just above average. I tested into some gifted classes in middle school but I felt like the dumbest one in there and was treated like it. But thanks for asking and making me smile.

I think you definitely underestimate yourself, poof. I see the shit you post on here. You know a lot of shit, girl

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, That_One_Guy said:

I think you definitely underestimate yourself, poof. I see the shit you post on here. You know a lot of shit, girl

Thank you a lot really :$

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/13/2019 at 7:48 AM, That_One_Guy said:

I wonder what happened next

Judging by her chin, I think it already happened....

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, scoobdog said:

Judging by her chin, I think it already happened....

Can't believe i missed that

Share this post


Link to post
Share on other sites

the film students down here used to talk pro fighters into choreographing fight scenes for free....everyone got a kick out of it and the final result looked more legit....i'm sure the final product will look better, the clips just looked awkward 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...