Jump to content
UnevenEdge
Distortedreasoning

the signs that you are getting old

Recommended Posts

On 11/16/2021 at 7:36 PM, tsar4 said:

To Heck with AARP!  What you need is another cat or five!

I seriously would if I could. :( Kitties should always be in pairs at least to keep each other happy when the Treat Dispenser is at work and / or buying more treats. 

But my current monster was raised by raccoons and has never accepted the idea of other kitties sharing her space. 

I have to settle for beanie babies or something.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, katt_goddess said:

Kitties should always be in pairs at least to keep each other happy when the Treat Dispenser is at work and / or buying more treats. 

Amen to that.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Vodkajellyshot said:

I must be getting older.. as lately I have been thinking to find a compatible female and try settling down a bit.. 

I can only imagine how that's working out.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I still don't really know what Friday Night Funkin' is but I hear about it a lot and I don't feel like googling it

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Stonergoth187 said:

Honestly?

Going through that 30's 40's ish stage as a female. The sex drive increase makes me feel like a perv

Don't worry. It'll go away.

  • Like 1
  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, mthor said:

Don't worry. It'll go away.

I dunno how to feel about that lmao

 

Oh also, my knees pop like a lot, and if I sleep funky (like laying on one side too long) then my day is crap.

 

However i do like this teen generation so far and that the 90's style has made full circle. I knew it would come back. So I'm able to find bellbottoms now which is so choice.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, Stonergoth187 said:

I dunno how to feel about that lmao

 

Oh also, my knees pop like a lot, and if I sleep funky (like laying on one side too long) then my day is crap.

 

However i do like this teen generation so far and that the 90's style has made full circle. I knew it would come back. So I'm able to find bellbottoms now which is so choice.

So 90s nostalgia of late 60s/early 70s fashion?

Far out!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, tsar4 said:

So 90s nostalgia of late 60s/early 70s fashion?

Far out!

Well it's wierd, a much younger coworker told me i look like I'm "straight out of 1992" because of my bell bottoms, he even referred to them as "bellbottoms" and not "super flaires" as they were called late 90's. I was gonna mention the 70's era but thought better of it lol. Just funny he knew the term but not the origin.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

This song is the first thing that comes to mind when I saw this thread...

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Stonergoth187 said:

Well it's wierd, a much younger coworker told me i look like I'm "straight out of 1992" because of my bell bottoms, he even referred to them as "bellbottoms" and not "super flaires" as they were called late 90's. I was gonna mention the 70's era but thought better of it lol. Just funny he knew the term but not the origin.

"Superflares" sounds more like they'd be "Elephant Bells" - the really wide bells from the 70s.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/19/2021 at 5:03 AM, Vodkajellyshot said:

I must be getting older.. as lately I have been thinking to find a compatible female and try settling down a bit.. 

i've thought of that too but im like im too wild to be tamed down B|

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/22/2021 at 9:50 AM, Stonergoth187 said:

Honestly?

Going through that 30's 40's ish stage as a female. The sex drive increase makes me feel like a perv

increase? didnt know females get more horny at that age. then again. tho its something i dont talk much about. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/22/2021 at 1:43 PM, viperxmns said:

I still don't really know what Friday Night Funkin' is but I hear about it a lot and I don't feel like googling it

i only know about it cuz i got younger relatives, but its a rhythm style video game like parapa the rapa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Distortedreasoning said:

increase? didnt know females get more horny at that age. then again. tho its something i dont talk much about. 

Basically it's when we're biologically the most fertile 

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Stonergoth187 said:

Basically it's when we're biologically the most fertile 

So, you are saying this is when you are the most breedable, as the kids say

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/11/2021 at 8:09 PM, naraku360 said:

The first sign I noticed was that I'd gotten older.

Damn you, me!

How dare you call me old?!

Edited by naraku360

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, Distortedreasoning said:

increase? didnt know females get more horny at that age. then again. tho its something i dont talk much about. 

Lmfao....

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looking at today's birthdays and seeing that the birthday person is younger than my kids.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Distortedreasoning said:

i'll be damned, i thought it was in their 20s. 

Actually, it is. After 30, a woman's chance of conception decrease every year.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, mthor said:

Actually, it is. After 30, a woman's chance of conception decrease every year.

thats what i thought. 30s and 40s just sounded way off. not that it can't happen, but like on average. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

You are old, like me. I became old when I brought up Rocko's Modern Life and no one knew what I was talking about.

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, Lasty said:

You are old, like me. I became old when I brought up Rocko's Modern Life and no one knew what I was talking about.

Not valid unless they rolled their eyes and told you to shut up.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just tell me why I need sleep.. Like?  It's getting important enough to put on a grocery list at this point. I might just bathe an melatonin and hit a bit freebase at this point. 

                                                                                                                                              🤨

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, tsar4 said:

Not valid unless they rolled their eyes and told you to shut up.

Well, they didn't do that, but still... Maybe they would have liked it if I had shown it to them? I dunno, I felt pretty old.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...