Jump to content
UnevenEdge
Sign in to follow this  
Skiles

OH GOD I'M GONNA COME

Recommended Posts

2 minutes ago, Skiles said:

OVER AND PAINT YOUR GARAGE

That's fine.

I don't really pay attention to it, TBH.  If you'd be willing to get on a ladder on a steep Driveway and hang the address numbers on the front of my house I'd pay you in Dog Memes, though.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, molarbear said:

That's fine.

I don't really pay attention to it, TBH.  If you'd be willing to get on a ladder on a steep Driveway and hang the address numbers on the front of my house I'd pay you in Dog Memes, though.

Hell yeah, I love ladders. I grew up watching the Hardy Boyz wrestle.

Can I do a front flip off the top of it into your swimming pool?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, fuggstop said:

With cum?

What? Ew! Why would you even say that?

This thread is about Christian family values.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, Juice McKenzie said:

I'm gonna pre, dude.

I'm gonna fuckin' pre.

Michelle, get in here! They're doing an impression of me!

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, StarPanda said:

Nah dude come over another time 

No. It's now or never.

I AIN'T GONNA LIVE FOREVERRRRR

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Skiles said:

Michelle, get in here! They're doing an impression of me!

I love those guys!

Don't much care for Arnold

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Juice McKenzie said:

I love those guys!

Don't much care for Arnold

I just don't understand why he stopped animating!

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Skiles said:

Hell yeah, I love ladders. I grew up watching the Hardy Boyz wrestle.

Can I do a front flip off the top of it into your swimming pool?

I don't have a pool

I do however have a large pile of leafs that are composting

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×